• Wpisów:66
  • Średnio co: 32 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 19:35
  • Licznik odwiedzin:24 073 / 2184 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Dzis mama kupila mi twistera i juz zaczełam na nim cwiczyc, ciekawe jakie beda efekty za dwa tygodnie, mam nadzieje ze moze 2 cm mi w tali zejda
Cwiczył ktoś i moze sie pochwalic efektami ?
  • awatar holiczka321: szczerze nie zauważyłam niestety by sobie jakoś z nimi coś specjalnie robiła;/ ale i tak dalej polecam ją bo bardzo dobrze wpływa na skórę:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Leciało wczoraj na tvn7 o czym oczywiscie zorientowałam sie jak juz sie skonczyło
Dzis jednak sytuacja była odwrotna, leci powtórka i zorientowałam sie minute po rozpoczeciu i sobie ugladam
Cudowny film, jeden z moich ulubionych z moja ulubiona aktorka Keira Knightley która uwielbiam w kazdym filmie
  • awatar muffcia: genialny film :D osobiście jestem nim zachwycona
  • awatar Gość: i jak tam film? też oglądałam dzisiaj o 13.00 bo wczoraj nie mogłam boże po obejrzeniu jeszcze bardziej kocham ten film
  • awatar Gość: kocham ten film
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Sobotni i piątkowy to najcudowniejsze wieczory w tygodniu Dzis cały dzien spedziłam z moim chłopakiem, a teraz wieczorem skupiam sie w 100% na sobie. Nakładam sobie maseczke na mordke, grubą warstwe kremu na dłonie, olej na włosy i ogladam seriale do tego ciacho i kawa lub herbata. Dzis herbatka z bratka bo swietnie wpływa na cere trądzikowa. Serio dziewczyny, nie wierzyłam ze to działa a pije od wrzesnia non stop i cere mam naprawde duzo lepsza a do herbatki ciacho :3 Moja siostra zrobiła babeczki z budyniem i czekolada w kształcie serduszek Chyba słodsze byc juz nie mogły
A wy jak spedzacie dzis wieczór ?
  • awatar Gość: oglądam telewizję :D hmm muszę wypróbować tę herbatkę :) zapraszam do mnie, przerabiam za darmo zdjęcia a także robię tła :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
jak zwykle kiedy nie musiałam sie uczyc mega sie nudziłam
Porobiłam wiec zdjecia, oczywiscie sobie
Co myslicie ?
  • awatar Gość: Ohydna stylizacja ;p szczerze pisze!!
  • awatar holiczka321: świetny kołnierzyk i buty:)
  • awatar karolina kucha: suuper szczególnie to ostatnie zsddjęcie zapraszam do obserwaxji i skomentowania moojego bloga proszeee bardzov mi na tym zależy proszeee
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Na szczeście nie od papierosów czy alkoholu. Nawet nie od narkotyków. Uwielbiam wzelkiego rodzaju pomadki, balsamy czy błyszczyki.
Dzis zrobiłam porządek w kosmetyczce i wywaliłam połowe kosmetyków ktorych nie uzywam. Oto co z nich zostało
Moje ulubione to:
-karmelowy balsam nivea
-pomadka chanel (ma boski kolor, idealny do mojej urody
-pomadka catrice
-pomadki oriflame, iestety jedna gdzies zapodziałam ;/
Macie ulubione mazidełka do ust ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Nie mam niesttey bloga właczonego 24/7 a w koncu coś inspirowac mnie musi do niejedzenia dłodkiego ćwiczenia i ogólnie dbania o siebie. Chodzi głównie o cere, włosy i figure. Dlatego jakis czas temu zrobiłam sobie tablice ze zdjeciami modelek z gazet które maja mnie zmuszac do dbania o siebie Niby wiem ze nie sa one tak piekne jak na tych zdjeciach, jednak jak na nie patrze i cholernie im zazdroszcze zawsze jakos mi to umyka
Macie podobne inspiracje w pokoju ?
 

 
Eh, koniec ferii Jutro juz do szkoły i zeby było miło tydzien zaczynam czterema sprawdzianami Kocham moja szkołe za to, ale nastepny tydzien juz spoko i kolejne mam nadzieje tez
Komu sie koncza ferie a kto nalezy do grona szcześliwców którym ferie własnie sie zaczeły ?
  • awatar holiczka321: ja mam ferie od maja:D i chetnie bym się już zamieniła;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Od wczoraj próbuje sie dostac na mojego bloga i nie mogłam!! Ktos jeszcze tak ma ?
Chciałam napisac i nie mogłam ;/
Wie ktoś co sie działo czy tylko u mnie tak było?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wczoraj spedziłam wspaniały dzień z moimi przyjaciółkami
Najpierw pożadnie zmarzłysmy i spalałysmy kalorie na łyżwach a potem tłusta pizza w pizza hut
Jednak jakos nie mam wyrzutów sumienia Ran na jakis czas w koncu mozna z przyjaciółkami trohe pogrzeszyc
 

 
Zawsze sie nad tym zastanwiałam, jakie kobiety wola meżcyźni. Jak myślicie ? Słodkie, urocze, dleikatne i niewinne czy ostre i cholernie seksowne? Czy moze najlepsza jest taka która jest posrodku albo posiada wszystkie te cechy ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Moja perspektywa na napliższe godziny
Kawa, jogurcik i komputer....eh nie mozna piekniej go spedzic
Jeszcze zaraz włacze plotkare i bedzie perfekcyjnie

Buziaki
  • awatar nescafeee: takie wieczory są najlepsze <3
  • awatar aliula: Ha ha ha, mam taki sam kubek, totalnie. XD
  • awatar Skiba: tak jak ja spędzam wieczur tylko pije herbatke
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Od rana posprzatałam mój pokój, tak ideanie na błysk
Kurze wszystkie starłam, podłoe umyłam
No pieknie jest
Potem pare samojebek
  • awatar holiczka321: Miałam to samo wczoraj coś w powietrzu wisi:D
  • awatar Hermanitas: fajny blog :) zapraszam do nas i jeśli Ci się spodoba, miło by było gdybyś dodała nas do obserwowanych :) pozdrawiam :)
  • awatar bdzgrabna: jaka śliczna :O z czego chcesz się odchudzać?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ide do łóżeczka czytać "Anne Kareninę"
Czytaliście ? super książka, szkoda ze taka gruba, moja wersja ma 1400 stron ale czyta sie szybciutko
Mam postanowienie ze film dopiero po książce a mam taaaaką ochotę na film
 

 
Straszna rzecz Zwłaszcza dla naszych kochanych chłopaków, którzy za zadne skarby swiata nie potrafia ich zrozumieć
Moim najwiekszym chyba sa uszka Coraz bardziej sie z nimi godze i oswajam jedak jak byłam młodsza nie raz przez nie płakałam. Kazdy z nas wie jak dzieci w szkole potrafia byc okrutne
Na szczesie mam fajne włosy którymi je zakrywam. A i jedna z moi ukochanych aktorek ma tez odstajace uszy, zawsze to jakies pocieszenie
  • awatar bdzgrabna: uszkami się nie przejmuj , urodą nadrabiasz :)
  • awatar holiczka321: Właśnie teraz planuje zakup tego słoiczka podobno świetnie działa i ma cudowny zapach :) też tak sobie radze z moimi uszami:P pozdrawiam
  • awatar Revolw: Nie znam dziewczyny, która nie miałaby kompleksów. Sama mam ich wiele, ale zrozumiałam, że trzeba akceptować się takim jakim się jest. A tak poza tym jesteś i tak prześliczna ;) Ps. Fajna koszula :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Tak jakby któraś miała kompleksy :
 

 
Sa piękne i bardzo pożądane w światowym modelingu. Maja delikatną słowiaństka urodę którą osobiscie uwielbiam
Która z nich jest najpiekniejsza ?
Jak dla mnie chyba Frąckowiak i Jagodzińska
 

 
Miesiąc temu mielismy świeta, kupiłam naprawde mnóstwo ubrań, butów i dodatków, ale tego hyba nigdy nie jest mało. Zawsze jak przegladam internet mówie sobie "O cos takiego musze sobie kupic".
Tylko nie wiem czemu, w sklepie czy w internecie wszystko wydaje sie byc takie piekne a juz na mnie i w mojej szafie takie przeciętne ;/ Nie mam chyba na to recepty, chyba jest z tym tak jak z tym za zawsze nasze kolezanki sa od nas piekniejsze i sczuplejsze. Zawsze
No trudno
Wstawiam dzis moje inspiracje i ubraniowe i "wygladowe"